Självdiagnostik....

Med hjälp av nätet kan man ju numera vara sin egen farbror doktor. Men jag vet inte ja... Det finns så himla många hemska saker som "det kan" vara om man har otur. Har man minsta lilla läggning att vara hypokondriker så ska man nog akta sig för att läsa om sina symtom....

Jag är inte någe vidare kry ännu eftersom jag har "krampsmärtor" som kommer då och då. Tack och lov går dom över rätt snabbt. Men lite kallsvettig hinner jag allt bli.

Antar att det blir inge vin i stugan i påsk. Buäää! Jag som längtat efter sena kvällar med gott vin och en massa prat.
Kramis!

Kommentarer
Postat av: alias Kvasthilda

Gör det ont uppe eller nere i magen? Gallsten? Matförgiftning? Ägglossning? Utomkvedshavandeskap? Nä jag vill inte oroa, vill bara hjälpa!

Postat av: Maggan

Inge skoj med ofrivillig "avhållsamhet"...
Men nu är det viktigaste att du blir frisk. Inge bra att vara egen företagare och klen. Kjam på dig!!

2008-03-19 @ 09:09:36
URL: http://mags.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback