I plurret....

...är alla andra.

Dom badar badtunna i


tre minusgrader.


Ja, alltså utetemperaturen.

I badtunnan är


det ca 35 grader.


Säkert jätteskönt, men


jag hoppar....


Men det ser helt ok ut:)






Idag åkte vi in till Kungsan där

det var en del aktiviteter,


dock lite mindre än vi


trott.... Det var i alla fall

ponnyridning!!!


Till Nellies stora förtjusning!!!



I Kungsan gick det att åka


skridskor oxå!!!


Här är Tuvalisa och Angelica i en


fartfylld pose:



Och här är faktiskt jag och Nina i

värsta kockartagen!


(Tänk att jag fastnade på


kort!!!)



Visst ser vi ut att ha trevligt?


Och JA! Vi har det!!!


Vi har spelat sällskapsspel, åkt på


skojigheter, ätit gott och haft det


super trevligt hela tiden!


Måtte vi få komma hit


och våldsgästa igen....!


Jag har det skitbra,

hoppas ni har det oxå!!



Kram!!


(Fråga mig inte varför texten

blev så här,


för det har jag ingen aning om!!!)





Kommentarer
Postat av: Jannike

Vilka otroligt härliga bilder!! Blir riktigt avis!!



Kram Jannike

Postat av: Malin Wikander

Men varför blev texten så STOR?????

2008-11-02 @ 21:05:37
Postat av: Åsa

Jannike - Ja, vi hade det kanon!!!!



Malin Wikander - Ta av dig drygkepsen!!!:)



kram!

2008-11-02 @ 21:13:16
Postat av: Susanne

Hmm...MIN text blev så stor när jag råkade komma åt ctrl-knappen samtidigt som 1:an och 2:an... Kanske hände nåt sånt?... Slet med att få till det och så småningom hittade jag "återställ" knappen...



/ Susanne

2008-11-03 @ 08:17:34
URL: http://blackbeauties.webblogg.se/
Postat av: Åsa

Kanske... Ska försöka lägga det på minnet tills det händer igen:)

2008-11-03 @ 09:14:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback