Idol igår... (Idol i morgon?!)

Så rök då äntligen Lars. Hittills tycker jag att det är rätt folk kvar.
Vill ni höra vad jag tycker...? (Va' fan - är ni här och läser så har ni inget val faktiskt!!!)

Johan Palm - Poison
Johan P:
Må vara musikalisk så det bara dånar, men han är för ung! Så ung att det verkligen stör mig.... Ge honom ett par år till så är han välkommen på banan igen.

Anna Bergendahl - Save Up All Your Tears
Anna B: Jo, hon är ung - men det märks inte lika väl som ovannämnda. Och visst låter hon lite som Cher. Kan ju inte bli annat än bra?! Men det är inte min favvo.

Robin Ericsson - You Give Love A Bad Name
Robin E: Inte min favorit heller, men igår rockade han fett!!! (Det var ju hans typ av musik...)

Robin Bengtsson - Dude Looks Like A Lady
Robin B: Duktig att sjunga. Känns dock en aning osäker på scenen. Känns som att han skulle behöva supa till och gå upp på scenen och rocka röv.... Men igår var han bra!

Alice Svensson. Foto: Daniel Ohlsson/TV4
Alice:  Jodå, himla duktig att sjunga. Speciell röst, liksom gullig och tuff på en gång. Får jag gissa står hon i finalen tillsammans med Kevin....

Foto: DANIEL OHLSSON
Kevin B:  Halleluja!!! Jo... Det är utan tvekan min stora favorit just nu. Han är bara så härlig, sjunger bra och har en naturlig säkerhet i sitt uppträdande. Jag har bestämt mig för att rösta på honom varje program (och det hjälper inte att Tuva ville rösta på en annan....Morsan bestämmer!!!!)
Å andra sidan vill jag nästan att han kommer 2:a så att han får göra sin grej. Den som vinner blir ju så himla styrd och "försvinner " ofta efter den första plattan. Fast visst skulle Kevin fixa galant att göra ett Idol-album, han sjunger ju allt bra.

Alltså - jag sätter en peng på att Kevin vinner!!!!

Kommentarer
Postat av: Suss

Jaaaa! jag håller med om allihop kan tillägga att jag avskyr en viss dams vibrato.. Den har förstört några låtar tycker jag.

Just love Kevin.. man vill ju att han ska vinna för att han e så fantastisk men helst se honom 2:a för att han som du säger ska få chansen att göra sin grej. Om han nu skulle vinna får vi väl hoppas att det går lika bra för honom som det gick för Agnes.. för det har ju iaf gått bra för henne...



Kram

2008-11-09 @ 07:53:26
Postat av: Åsa

Ja, vi hejar på Kevin!!!

2008-11-09 @ 20:59:52
Postat av: Inger B

För min del är idol över. Lars var min favorit och nu är bara tråkiga kvar, men de passar in i idol.

2008-11-09 @ 21:39:12
Postat av: Åsa

Inger: Lars är en duktig musiker, det håller jag med om. Helt egen stil och det skulle inte förvåna mig om vi får höra mer av honom. Men han är ingen "Idol" tycker jag.



Kevin - tråkig...?



2008-11-09 @ 22:02:06
Postat av: Marja

2008-11-09 @ 22:59:42
Postat av: Marja

Min slant hamnar &-så på Kevin. Vilken kille!

2008-11-09 @ 23:01:17
Postat av: Jannike

ha ha... samma gissning som jag, ser jag??? Och för mig är KEVIN utan tvekan vinnare - säger som Desmond Child - "this competition is over"!!!



.... och jag är överlycklig att LARS ÄNTLIGEN ÅKTE!!!!



Kram!

Postat av: Åsa

Ingen idé att satsa pengar på Kevin. Verkar vara vääääldigt låga odds! :)

2008-11-10 @ 08:50:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback