Jävla gardiner...

Har roat mig med att sätta upp fula gardiner i ett fönster. Gamla, sunkiga - men det blev lite ljusare... Alltid något! (Tänk positivt, tänk positivt!!!)
När jag äntligen lyckats hänga upp den aslånga gardinstången med gardinerna på så upptäcker jag att två av dom är kortare än dom andra...?! Jo, jag borde kanske reagerat när kanalen var lite annorlunda på dom, men inte tänkte jag på det. Två av längderna har för länge sen hängt i ett annat fönster och då har jag tråcklat upp dom. Så ner med gardinstångseländet igen och ta bort det tråcklade, och upp med stången igen...
Det var egentligen inte mödan värt nu när jag tittar hur det blev...

Nu ska jag gå ut med hunden! Det kan väl ändå inte gå fel...?!

Kommentarer
Postat av: alias Kvasthilda

Ikea har inte bara en symaskin, dom har färdigsydda gardiner också......

Postat av: Beritdolores

Godmorgon !

Är du inte heller överens med symaskinen. Jag iallafall, försöker så gott det går att hålla mig ifrån den, men ibland åker den fram..

Ha en härlig dag.

Kram från Berit

2008-11-19 @ 07:03:29
URL: http://www.svenningson.se
Postat av: Åsa

Kvasthilda - Jo förvisso...Får väl se om det blir nåt alls!



Beritdolores - Godmorgon! Nä, även om jag gärna skulle vilja vara kompis med symaskinen så träffas vi inte så ofta...:)

2008-11-19 @ 09:36:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback