Julen har börjat!

Jamen det måste väl vara julfeeling nu när Julmarknaden i Ammer har varit?! En välbesökt tillställning som det här året gav mig ett välbehövligt tillskott i kassan. Inte så att jag känner mig skitrik direkt, men eftersom vi ska till IKEA inom snar framtid så blir det jättebra.
En hel del fick jag med mig hem igen, men faktum är att en hel del såldes oxå. Tror jag det - en del var ju bra mycket under halva priset. Och hoppas innerligt att det gett bra med pengar till... ja, vad det nu går till?! Tack till Elisabeth och Maj-Britt som lagt så mycket tid och energi på marknaden. Det är faktiskt 29:e året dom sliter och gnor där!!! Fantasmas!!! Vad ska det bli nästa år när "dom" fyller 30 år?!?!?!?!
Kanske tar jag och Brell och bakar några av våra fantastiska verk och säljer. Någon som skulle tordas köpa...?!

Vad är det egentligen för väder? Det är flera minusgrader och tokblåser... Känns galet!

Ikväll tror jag att jag ska krypa ner i soffan och glo på Beck. Fast om jag ser hela vet jag inte. Igår slocknade jag som ett utbrunnet ljus framför tv:n... Fast det var ganska skönt det oxå (särskilt eftersom Kim tog kvällsrundan med hunden).

I mörrn är det lite mera utbildning. Kim och Brell drar nog till stan en sväng. Typiskt att jag inte kan följa med, men det blir nog kanske Birsta på tisdag. Vi behöver "IKEA-grejer" och vill gärna åka innan julruschen sätter igång. För då kan man ha roligare saker för sig än att trängas med hysteriska människor....

Och nu har äntligen faster bokat resan så vi får rå om henne vid jul. Hääärligt!!! Vi längtar!!!

Nä, nu är det soffan som gäller....!


.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback