Löksill? Senapssill?

Undrar vilken slags sill man ska hitta på. Kimpa vill gärna ha vanlig hederlig (?) löksill. Och jag tycker ju oxå att den är god. Men kanske man skulle skoja till det med en lite annorlunda sill oxå. Nån som har nåt bra förslag???

Idag har jag köpt "Mamma Mia". Så, Tompa.... Du behöver inte ha "ABBA-jour" längre...:)
Såg den genast med Nellie. Hon hade förstås lite svårt att hänga med eftersom det är engelska, men hon verkar tycka att den var bra i alla fall. Det är verkligen en "feel-good" film, så SE DEN!!!!

Tuvis har varit på kalas och käkat hamburgare och en massa smaskens. Eftersom jag råkade (?!) ha dragit i mig en julöl (man måste ju börja testa sorterna nu...) så blev det Kim som fick skjutsa henne dit. Fast det blev sparkstöttingen när hon skulle hämtas....:)

Jag och Brell fixade "Flygande Jacob" idag. Mycket mumsigt! Och till det så blev det ett glas (ja, ett glas - till maten alltså...) av ett nytt dunkvin. Det heter "Bundu Star" och är from South Africa. Riktigt gott!

I morgon blir det nog ljus i granen och kanske blir det till att greppa nån stake oxå....?!



Kommentarer
Postat av: Eva

Jasså har du flera stakar att välja mellan ???

2008-11-28 @ 22:24:54
Postat av: Åsa

Beror på hur man ser det....:)

2008-11-29 @ 13:11:36
Postat av: Leif H

Halloj!



Är akvariet fortfarande på väg ut? Har några tjejer som är intresserade isf.

2008-11-29 @ 14:37:06
Postat av: Åsa

Leif H - Akvariet är fortfarande på väg ut! Hör av dig bara!

2008-11-29 @ 15:08:55
Postat av: alias Kvasthilda

Jag ska lägga ut receptet på den vitlöksgravade strömmingen strax ("inom dom närmaste dagarna" betyder det). Jag föreslår att du gör den till jul!

Postat av: Åsa

Ser fram emot receptet!

2008-11-29 @ 21:42:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback