Mamma Mia, vilken film!

När jag ändå var halvvägs (ni vet säkert var...) så drog jag vidare till stan idag. När jag väl var där hade shopping-nerven helt lagt av och jag undrade vad fasiken jag gjorde där egentligen. Men sen kom jag igång...:)
Hittade lite smått och gott. Bl a en skiddress och nya överdragsbrallor till Tuvalisa, röda fransgardiner till hennes rum, lite småjulklappar (nytt ord!) till barnen och en fin ljuslykta som nu står ute och lyser så vackert! Jag har länge tänkt köpa en sån och nu har jag äntligen slagit till!

Och nu har jag även sett filmen jag pratat om tidigare...

  




Och har ni inte sett Mamma Mia - Se den!!! Jag tyckte den var helt underbar! Måste köpa den på dvd oxå!!
Tuvis och jag gick tillsammans med några "Holk 1:are" (Tack för sällskapet!!). Tuva blev så tröttt att jag trodde hon skulle knoppa in där en stund, men hon höll sig vaken! Och tyckte filmen var bra. Hon läser ju banne mig textremsorna nu, så hon hänger med i filmen. Kul att kunna gå på engelsktalande film med sin dotter!

Väl hemma sen blev det förstås "Grey's". Men nu känns det som om ögonen håller på att falla ihop helt. Bäst att ta svängen med hunden och sen gå och knoppa!
Sov gott!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback