Slut i rutan...

Efter dagens "pluggning" känner jag mig rätt mör. Det var en helt ok utbildning, men man är inte alls van att sitta och lära en hel dag. Fast jag tror det gick bra ändå och att jag fattade det mesta (faktiskt!).
Det blir en "tenta" på det hela så småningom. Måste alltså renskriva och plugga lite till, men inte idag....

Har kollat på båda hundprogrammen på TV4+ ("Mannen som talar med hundar" och "Hundcoachen"). Intressant förstås. Skulle behöva lite tips från någon om hur vi ska lära Diesel att inte vara rädd för sin husse. Det ställer till vissa problem förstås, även om dom är hanterbara.
Hoppas det blir någon lydnadskurs till våren som man kan vara med på. Tror att vovven skulle må bra av att få engagera sin hjärna lite...

Idag fyller världens bästa Mike år. Stort grattis till honom! På fredag ska vi fira och det längtar jag till. Det känns som det var typ evigheter sen vi umgicks! Då blir det nog lite (?) vin oxå!!!!
Vet ni, nu har jag druckit mera vin än jag har stickat.....(?!) Tyder det på att jag håller på att lämna husmorsstadiet eller...?

Nu måste jag sova !!!!


Kommentarer
Postat av: Maggan

Mmm, det ska bli mysigt att ses. Vi längtar åsså!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback