Svarta festen!

Idag lämnade jag iväg den här häxan till dagis....

 
 Spana in hatten! Huuuuu.....!

Det är "Svarta festen" där idag, och det fanns gott om häxor och annat läskigt.... Det hängde spindlar och fladdermöss på väggarna...

Tog en lång prommis med vovven i solskenet (kallt om kinderna, men härligt!) och sen hämtade jag kameran och gick upp till dagis för att ta några fotografier. Dom såg ut att ha det så där läskigt mysigt som man ska ha på en "Svarta festen". Fröknarna hade oxå klätt ut sig (tror jag...he,he) och det letades spöken och sånt. Antar att dom får lite gott och onyttigt att äta sen... Det hör ju till liksom.

I morse var jag dock en riktigt rutten morsa... Nellie stod påklädd och klar med overall, skor och allt när hon lite försynt säger "Jag skulle vilja ha lite välling...."
Nämen shit! Jag hade glömt att ge henne frukost.... Att jag är förvirrad vet jag, men nån måtta får det väl vara.... Och jag har ju inte mycket annat att tänka på heller direkt.... Sorry Brell...!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback