Tack, tack!!!!

Till familjen som vi varit och snyltat på! Det har varit skittrevligt, och det verkar som att vi faktiskt får komma tillbaka...:)
Här är Calle och Nina! Puss på er, hoppas vi ses snart igen!



Lite mera bilder från vår Stockholmsupplevelse....:

Så här "gör" man visst jätte-julgranar i El Stockholmo!
Sicken byggsats....



På lördagen var vi ju på Andys lekland. Trots 120 kr inträde/barn så kostade fiskdammen 20 spänn. Lite sniket tycker jag, men, men....
Nellie fiskade i alla fall. Här ser ni en förväntansfull tjej....

 .... som blev nöjd över godispåsen....

På tågresan hem idag var det en familj riktigt fula spindlar som delade plats med oss.

 Eller var dom kanske i plast....?!

Avslutningsvis får ni en tåg-bild på Diesel som låg på mattes stora, mjuka mage och sov! Det var även en vovve till i vagnen. Även den låg i knät på sin matte (men som däremot inte hade det lika mjukt:))



Nu måste jag nog gå och lägga mig snart. Innan jag trillar omkull....

Go'natt på er!


Kommentarer
Postat av: Nina

God morgon Åsa!!

Kul att du/ni uppskattade Stockholmsvistelsen! Vi tyckte också att vi hade det mysigt! Vad söt Diesel är!!! Måste nog övertala gubben att köpa en hund... (blir nog inte så lätt). Är det någon snö kvar hos er förresten? Börjar rycka i "skotertummen" hihi.

Igår krattade vi löv i flera timmar. Har sån träningsvärk idag (konstigt, jag som är såå välträndad) : D Kram på er alla.

2008-11-03 @ 08:33:05
Postat av: Åsa

Kanske en kinesisk nakenhund som inte drar in så mycket smuts...?

Skotertummen måste nog vänta ett tag.... Minusgrader, men ingen snö!

Kram!

2008-11-03 @ 09:16:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback