Tappad sug?!

Snön faller och det är härligt! Däremot verkar jag ha tappat sugen någonstans, och har jag gjort det ute så kan det bli ett elände att hitta den. Vill ju inte gärna vänta ända till våren med att hitta igen den....
Har varit helt inställd på att åka till Flatmo i dag och kolla gardiner, MEN..... sugen försvann som sagt, och nu vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på.
Kan ju gå ut på långprommis med doggen,
eller plugga lite,
eller fixa lite grejer till julmarknaden i Ammer,
eller städa,
eller kolla dom gardiner jag redan har om någon passar någonstans....,
eller...... sova?!

Åsså denna ständiga fråga - vad ska vi äta till middag idag? Har fortfarande inte kommit mig för att göra en veckoplanering. Men så svårt borde det inte vara.... Det är nog bara tummen som sitter lite fel....

Åsså är jag less på akvariet. Nån som är intresserad? Ca 230 liter och fina firrar..... Hojta bara!



Nä, nu ska jag bestämma mig för vad jag ska hitta på. Ses!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback