Allt för byn...

...kommer inte fortsättningsvis att vara som förr. Det kanske ni har sett.
Ny show ska göras, men utan Per, Robban, Jocke R och Snygg-Emil. Trist förstås, eftersom det är unika och duktiga karaktärer som slutar. Alla med sina egna speciella talanger.

Däremot får AFB ett tillskott i tre energiska och talangfulla brudar, nämligen: Berit och Hanna Svenningson och Inger Landerberg!

Det borde ju bli en helt ny form av show och jag hoppas, och tror, att det även denna gång blir kanon!!!
Jag önskar förstås all lycka till med den nya showen!!

Kanske blir det ett tuffare arbete för den nya ensemblen? Eller är det bara jag som tycker att Hammarstrand har hamnat i något slags vakum? Typ, inte tummen upp..... inget high-five....., etc....
Nu behövs det lite peppning för bygden igen!

Tack alla "gamla" AFB:are, och välkomna nya AFB:are !!!

Kram!


Allt för byn

Kommentarer
Postat av: Jannike

Ja visst känns det konstigt att det gamla "tynar bort" liksom... men det kan säkert bli bra det här med - det är ju häftiga och duktiga tjejer som kommer med!! Och jag förstår ju varför Jocke slutar, tyvärr... han hinner bara inte....



Sen är det skittrist, det här med den borttappade "allt för byn-andan" - pratade med Hadji (stavas det så?) på pizzerian förra gelgen... han tyckte oxå det såg mörkt ut.... Hoppas detta kan ge nån nytändning!!



Kramisar!

Postat av: Jannike

... Helgen.... FAN när ska jag stava rätt PÅ EN GÅNG??? ;-)

2008-10-11 @ 18:09:51
URL: http://pyret07.blogg.se/
Postat av: Åsa

Ja, jag förstår att Jocke måste prioritera nu. Förhoppningsvis får vi se honom på scenen i andra sammanhang!!!

Hoppas det går bra för honom på skolan. Hälsa lillen från oss!

2008-10-11 @ 20:47:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback