Änglar "Willow Tree"

Jag får då och då förfrågningar om de änglar jag sålde i butiken. Kommer ni ihåg glas-vitrinskåpet med figurer som ser ut att vara snidade i trä (fast det är en keramikblandning)?

I vart fall så snickrade jag idag ihop ett mejl till en "intressent", och då tänkte jag att: varför inte lägga ut det här på bloggen oxå? Ifall någon skulle vilja hjälpa mig att bli av med dom??

Även om det är speciella texter för varje ängel så är dom ju vackra att ha - oavsett om budskapet "passar" eller inte.
Kanske dax att börja se över julklapparna redan nu...? Time flyes, you know..... :)


Hej!
Här kommer bildern (lite små, men jag hoppas du ska se ungefär hur de ser ut...) på de änglar jag TROR finns kvar. (För säkerhets skull är det bra om du väljer ut även en  (eller två) "reserv-ängel" utifall att....)Till varje ängel följer det med ett litet kort med text. Om du vill veta exakt text på någon ängel så hör av dig. (Då får jag stoppa huvudet i kartongerna och leta :) 
 
Jag läser av mejlen rätt ofta, men är det tokbråttom så är det bättre om du ringer!
 
(Ev. paketinslagning är jag tacksam om du kan sköta själv...)
 
 
Kram
Åsa Roos
Tel 50001 eller 070-360 75 31
 

 
   "New Life" (stor)  NU: 150 kr.
 "Quitly"  (mellanstor)  NU: 135 kr.
    "Angel of the heart"  (stor)  NU: 135 kr.
   
    "Guardian Angel"  (mellanstor)  NU: 85 kr.
        "Family plaque" (att hänga på vägg)  NU: 85 kr.
  "Courage"    (liten)  NU: 75 kr.
 
 "Keepsake" (liten) NU: 75 kr.
   "Good Health" (liten)  NU: 75 kr.      
 "With Affection"  (liten)  NU: 75 kr 
   "Serenity"  (liten)  NU: 75 kr
  "Angel of Harmony"    (liten)  NU: 75 kr
   "Angel of The Spirit" (liten)  NU: 75 kr
"Angel of Miracles"  (liten) NU: 75 kr
"Angel of Summer"  (liten)  NU: 75 kr        
         "Angel of Spring"  (liten)  NU: 75 kr   
         "Angel of Hope"  (liten)  NU: 75 kr 
 "Angel of Wishes" (liten)  NU: 75 kr         
    "Angel of Healing" (liten)  NU: 75 kr    
 "Angel of Prayer" (liten)  NU: 75 kr
 

Välkommen att beställa !!!

Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback