Äntligen hemma

Nä, inte Martin Timell. Och inte Lulu Carter heller (bevare mig väl!!!).
Men hemma igen efter en lång dag i stan. Först landade vi hos F&F. Kimpa hjälpte till att byta däck på farfars bil. Åsså hann vi med lite fika förstås:)
Hade med oss liten "gotti-gotti" i form av lingonsylt, blåbärssylt, sv.vinbärs-gelé, saft, kokoskakor, chokladkaka och kakor!
Sen promenerade jag och tjejerna ner till stan. Kimpa grejade lite mera hos F&F och kom senare ner med bilen. Shoppade en del som behövdes. Bl a kom jag äntligen ihåg att köpa fotoalbum. Det ligger drivvis med fotografier som måste sättas in i album. Nu blev det såna med plastfickor, för dom man klistrar in verkar förr eller senare lossna...
Det blev även en skiddress till Brellan, örhängen (jättefina, lite längre) till Tuvis, dagcréme och rengöringscremé till mitt fejs, och lite annat smått och gott!

Middag intogs hos Malla, Obbe & Wille. Mycket trevligt att träffa dom igen. Alldeles för sällan.... Wille fick sina strumpor som jag stickat till honom. Kanske inte världens roligaste present, men jag hoppas dom blir bra ändå...:)

Barnen somnade förstås på vägen hem och det var bara att bära in dom, borsta tänderna och sen fortsatte dom att sova.
Fick idag även samtal om att jag ska på en 2:a intervju på fredag. Känns sketakul att bli utvald till detta. Ni vet, jobbet hade ju från början 118 sökande....

Nä, nu ska jag softa en liten stund innan det är dax att nattpinka hunden (och mig själv......).

Go'natt!!!


Kommentarer
Postat av: Jannike

Grattis Grattis!!!

Postat av: Beritdolores

Godmorning!

Hoppas det går bra med intervjun !

Hej då från Berit

2008-10-21 @ 08:35:58
URL: http://www.svenningson.se
Postat av: Anna-Karin

Härligt, lägg in charmen på fredag nu då.

Tummen hålls hårt!

Om du inte har något speciellt för dig på söndag

förmiddag, kan du ta med hunden till klubben 10:30.

Vi är ett litet gäng som tränar agility.

Alltid lär ni er något.

//A-K

2008-10-21 @ 09:12:46
Postat av: Åsa

Jannike - Tack, tack!



Beritdolores - Håll tuttarna på fredag!



A-K - Charmen??? Vad är det?! :)

Lät intressant med agility. "Risken" är att jag har barnen ensam då och att ta med dom kan bli kaosartat... Jag får se, men tack för infon!

2008-10-21 @ 12:38:28
Postat av: Inger B

Spännande med intervjun. Det där fixar du! Tummar hålls på fredag.



Inger

2008-10-21 @ 19:12:59
Postat av: Åsa

Tack Inger!

Hoppas allt r bra med dig!!!

2008-10-21 @ 20:16:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback