Brödbitar och toapapper!?

Nä, var inte orolig, jag ska inte skriva om detta i något direkt orsakssammanhang....:)

Men kan någon förklara varför det ständigt dyker upp brödbitar ute på gården?? Häromdagen låg det varmkorvsbröd i grönsakslandet?! Diesel är förstås överlycklig och tuggar i sig!

Sen det här med toapapper.... Diesel har hittat på ett "bus" som han nu har genomfört några gånger. Han tar nämligen tag i toapapperet från hållaren, drar ut rullen genom att springa in i ett annat rum - med papperat hängande i munnen. Så ligger han i godan ro och smaskar på papperet - från änden. Undrar hur många meter han äter innan man kommer på honom...??
Jag börjar bli riktigt haj på att rulla tillbaka papperet på rullen nu! Måste komma ihåg att stänga toadörren....

http://www.danemanuelsson.se/humorbil/toapapper.jpg




Kommentarer
Postat av: alias Kvasthilda

Hihi. När jag bodde själv och hade min första katt klev jag upp en morgon och gick in i badrummet: där låg hela toapappersrullen i en stor riven och biten pappershög på golvet och längst ner låg tomrullen. Katten såg jag inte till men hon måste haft VÄLDIGT kul medans jag sov!

Postat av: Åsa

Ja, tänk att dom hittar på roligare saker än oss att göra med toapapper....:)

2008-10-23 @ 13:24:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback