Dr House!

Ikväll är det säsongsstart för "House"!
Vad synd att man inte har talanger för att spela galen, men smart, doktor för då hade kanske ekonomin blomstrat. Hugh Lauri (House - himself) tjänar X antal miljoner per avsnitt!!! Inte illa pinkat!

House. Foto: Andrew Macpherson/Fox

Tuva har bestämt sig för att gå på skolan i morgon. Jag vet inte om hon är riktigt redo, men efter lång sjuktid så förstår jag att hon vill dit. Hoppas hon kan ta det hyfsat lugnt så att hon inte däckar helt när hon kommer hem. Medicinen tar hon tre gånger om dagen, men den smakar tydligen inget vidare....

Själv skulle jag ha fått hjälp av Mags att trolla bort alla gråa hårstrån idag, men Kimpa skulle iväg och stycka älgkött så det får bli en annan gång. Antar att det blir sent för Kimpa för han skulle nog stycka en hel kalv alldeles själv....

Nu ska jag slänga mig ner framför tv:n och invänta doktorn.... (House alltså....)

Kram!


Kommentarer
Postat av: Jannike

Ha en skön kväll!! Sen är det ju "mina jag & Irene" oxå, på 3:an tror jag... Själv är jag för trött för nåt av dom, ska gå o kojsa nu redan tänkte jag... ja.... det är meningen, men om det blir så, det återstår att se... hm....



Blir nog inget Hammar´n förrän på söndag i alla fall... Vi känner inte riktigt för att åka iväg nånstans redan på fredag el lördag, kommer nog att åka på söndag, mitt på dan, eftersom vi vill till kyrkan på kvällen.



Men - vi håller det öppet nån dag till, om det är ok??



Kramelikram!

Postat av: Maggan

Kom på efter att du ringt och pratat med Mia att jag kunde ju ha kommit till dig, men hjärnan var inte riktigt påkopplad då. Vi kan ta det till helgen om det passar dig? Grå strån vill "man" ju inte ha:))

Kram på er!!

2008-10-15 @ 05:23:12
URL: http://mags.webblogg.se/
Postat av: Åsa

Jannike - Det är helt ok!



Maggan - Ingen fara. Dom grå är kvar, så vi tar dom när vi får tid.



Kram!

2008-10-15 @ 10:09:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback