El Stockholmo!

Så är då första etappen av Stockholmsresan avklarad, dvs "nyttan". Nu är det nöjet kvar!!!
Eftersom det blev narkos idag så fick jag bara äta flytande igår. Gick på yogurt och kaffe hela dagen. Så nu är jag tokhungrig!!!
Trött efter narkosen, men mår ändå riktigt bra! Kim och tjejerna är ute och rekar efter en restaurang där vi kan ha uppsyn över hunden. Går inte att lämna honom på hotellrummet för då yyyyyyyyyyyylar han....

När jag skulle åka taxi tillbaka till hotellet idag så sa jag att jag ville till Scandic Norra Bantorget.
Taxichaffisen: "Eh? Clarion??"
Jag: "Nä, Scandic Norra Bantorget."
Taxi: "Ah.....hmmm.... Aha, Sergel Plaza?!"
Jag: "Nä, Scandic Norra Bantorget."
Taxi: ".....Kungsgatan....?"
Jag: "Ja, det blir bra. Det ligger alldeles i närheten, ja...."

Slutledning: Kass taxichaufför eller så är jag jäkligt haj på Stockholm nu!? :)

Åsså ryktas det att någon annan fått jobbet jag tidigare pratat om...
Nåja, jag sa ju det: Låt bäste man/kvinna vinna!!!! Och var det inte jag den här gången så är det väl meningen att jag ska göra nåt annat då.... (Men va fan då????)

Nu MÅSTE jag käka!!!
(Annars länsar jag kylen här på hotellrummet!!!!)

Ses!

Kommentarer
Postat av: Pernilla

vad beträffande förra inslaget...nä jag gillar verkligen inte snö och kyla...bara värme och sol!!!! ja jag har börjat uppdatera mig igen i bloggvärlden och då måste man ju kommentera i bland oxå....hoppas allt går bra i sthlm...vilket ingrepp det nu är...??

kram kram så länge

2008-10-29 @ 17:15:52
Postat av: Jannike

ha ha - du är inte riktig... men det vet du redan;-P



Sorry vad gäller jobbet (OM ryktena stämmer...) - DET kommer att lösa sig, Åsa, jag TROR PÅ DIG!!!!!



Skönt att "det andra" är gjort nu oxå.... Hoppas det blir nåt vettigt ut av det oxå, vore väl bra om det vore värt mödan;-)



Kram!!

Postat av: Åsa

Pernilla - Jättekul att du är tillbaka som läsare OCH framförallt - lämnar en kommentar ibland:)



Jannike - Riktig har jag aldrig varit och lär aldrig bli...:)

Vi får väl se om ryktena är sanna eller ej... Snällt att du tror på mig!



Kram på er!

2008-10-29 @ 22:14:11
Postat av: eva

Nä riktig får du inte bli hur roligt skulle det vara för oss ha ha Jag är alldeles säker på att det snart dyker upp ett bra jobb för dig Du kan väl länka din blogg när du söker då måste dom ju fatta vad dom går miste om

Eva L

2008-10-30 @ 18:42:58
Postat av: Åsa

Eva L - Ja, eller hur?!?!?! Sicken jäkla bra idé! :)

2008-10-31 @ 09:50:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback