Tapas

Slog till med fyra små tapas-rätter här nere i restaurangen. På hotellet. Det var smidigast eftersom vi hade bra uppsikt över hunden som satt på andra sidan glaset bara (rutorna alltså, inte dricksglaset....).
Kimpa tog pasta med biff och gorgonzolasås. Barnen tvekade inte en sekund när de såg barnmenyn - det blev "Siggehamburgare"!

Nu sussar småttingarna gott. Jag har halvsovit hela kvällen men var tvungen att rycka upp mig när det var dax för "Grey's". Så nu undrar jag om det går att somna igen...

I möra ska vi förflytta oss till C & N och det ska bli jättetrevligt att träffa dom.
Nu blir det varmt om benen (man ska väl egentligen inte ha laptopen i knät va?)....
Orkar inte skriva mera heller just nu. Kanske blir det inga problems att slockna ikväll heller...?!

Kram så länge!

Kommentarer
Postat av: alias Kvasthilda

Konstigt för det heter ju "laptop" (lap = knä)....

Sägs dock att karlar kan äventyra fruktsamheten genom att ha laptopen i knät. Men du är ju inte karl....

Postat av: Åsa

Nä, det är jag ju inte. Och jag behöver inte fruktsamheten längre heller!!!! (Det närmaste fruktsamhet jag behöver, är äpplen och sånt....:))

2008-10-31 @ 09:54:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback