Tjejkväll!

Hallå hörrni.... Vad sägs om att gå på Tjejkvällen den 8 november?
Ni har säkert sett anslag om detta - och själva funderat på saken?!
Jag var inte med förra året, men det låter som att det kan bli hur trevligt som helst. Det kostar förvisso 1000 kronor, men det ingår tre behandlingar (massage, bh-provning!, zonterapi, m.m), buffé och säkerligen trevligt sällskap. Åsså är det galej på kvällen!
(Och förr i tiden, när man var ute på krogen var och varannan helg så gick det ju bra mycket mera stålar...)

Det finns plats för 50 coola brudar (vi alltså!!!), så vad sägs...?

http://www.funfou.com/funanimaux/massage.jpg

Kommentarer
Postat av: Jenny

Ja den här gången ska jag nog vara hemma, jag kanske har en bebis i fammnen då, men jag var på det där i våras, och det var jätte roligt, verkligen en upplevelse och det är värt pengarna.



Ni som ska gå få mysa för mig också:)

Postat av: Åsa

Jag kan förstå att du har annat för dig den här gången, men det låter bra att det bra förra året!

Hoppas allt är väl med dig och magen!

Kram!

2008-10-21 @ 17:43:42
Postat av: Susanne

Jobbade där i våras och ska även jobba denna gång. Det var helskön stämning!

Avslappnat till tusen och deltagarna verkade njuta, så det kan verkligen rekommenderas!:-)



/ Susanne

2008-10-21 @ 18:06:02
URL: http://blackbeauties.webblogg.se/
Postat av: alias Kvasthilda

Ja jag är intresserad! Mycket pengar för en fattig student men men....

Jag har däremot inte sett anslagen. Var finns mer info om vad det blir för nåt?

2008-10-21 @ 22:33:54
URL: http://aliaskvasthilda.blogg.se/
Postat av: Marja

Kan varmt reko tjejdagen/kvällen. Var &-så där i våras & jag lever fortfarande på det vi fick uppleva. Mycket trevligt! Kommer inte gå den här gången även om jag skulle vilja. Hoppas på en ny chans längre fram. Många 2:a utgifter nu så här i renoverings- & (snart!) juletider. Kram...

2008-10-21 @ 22:45:34
Postat av: Åsa

Susanne - Va kul! Vad gör du för nån slags behandling?



Kvasthilda - Det finns bl a en lapp på Hälsobutiken/Sticksömmen. (Det är ju Nettan som ordnar det hela.) Kolla den, och hör av dig igen om vi ska anmäla oss!!! Vore väl skoj!



Marja - Oj,oj! Har ni renoverat hela kåken snart??? Och julklappar - ordnar inte Tomten sånt...?!



Kram!

2008-10-22 @ 10:35:17
Postat av: Susanne

Har du inte sett min häxnäsa? ;-)

2008-10-22 @ 14:08:38
URL: http://blackbeauties.webblogg.se/
Postat av: Åsa

Ha,ha! Det lät intressant! Kanske man ska göra en session hos dig då.... :)

2008-10-22 @ 16:28:37
Postat av: Susanne

Du är såå välkommen! :-)

2008-10-22 @ 19:51:20
URL: http://blackbeauties.webblogg.se/
Postat av: alias Kvasthilda

Häxa? Jag kan upplysa damerna om att jag faktiskt HAR en vårta på näsan...

2008-10-22 @ 20:47:34
URL: http://aliaskvasthilda.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hmmm... Undrar hur många häxor det finns häromkring egentligen....

2008-10-22 @ 22:07:25
Postat av: Anonym

Vi är många fler än man kan ana... ;-)

2008-10-23 @ 09:23:52
Postat av: Åsa

Hoppsan! Även en anonym häxa....

Nu börjar jag bli lite halvrädd....:)

2008-10-23 @ 09:29:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback