Visst är internet bra....

....men det blir så många valmöjligheter och det tar låååång tid att surfa runt...
Jag pratar om att boka hotell och tågbiljetter till hela familjen, inkl. hunden!

Nåja, till slut bidde det ett Scandic som verkar helt ok. Men tågpilletterna verkar det gå sämre med... Undrar om jag helt enkelt ska skita i det ikväll och ta nya tag i morgon?! Ja, det låter som en god idé!

Har fått "snytsår" i näsan och munsår. Jippie....:(  Jag har en förmåga att alltid få det vid rejäla förkylningar. Säkert som ett brev med posten, eller förresten.... numera får man ju inga brev med posten.... Säkert som räkningar med posten!!!
Känner mig sååå snygg!!! Not.....

Å, vad det är synd om mig... Måste nog ta mig ett bad:)
Kidsen tog ett kvällsbad med Tuvas namnsdagspresent. Nellie valde nämligen en stor badbomb!

Ses!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback