1,5 miljoner !!!! Håll i hatten nu!

Tuvis och jag drar in till staden i morgon.
Jag har vunnit 1.500.000 kronor!!!! Och det blir självklart en ny bil. Ska ställa Saaben någonstans med nycklarna i, till någon bättre behövande....
Eller...nä.... Ursäkta, men jag kommer inte på nåt bra och trovärt aprilskämt.
Faktum är att jag HATAR att bli lurad - särskilt på 1:a april. Det kan bero på att jag är en godtrogen (eller trög???) människa och har svårt att fatta vissa typer av skämt...
En människa har lurat mig idag Och det var faktiskt ok för det var Tuva - den lilla spjuvern! =)

Antar att ni har sett
LT's artikel idag....?!
Ok, Mike - kanske Kim kan få leasa en bättre begagnad väst av polisen till höstens älgjakt? Helst inte för många hål i, och kanske finns den som kamouflagefärgad...?=)

Ja jädrar!!! Kolla här!!! (Tänk vad man kan hitta på nätet när man har lite att göra...)




Nåväl, i kväll var vi på ridlektion igen. Onsdagarna är numera hästdagar. Det var ett riktigt svettigt pass - men kul !!!!

Men Tuvis och jag ska faktiskt till stan i morgon. Fast vi åker Saaben hem oxå:)
Det blir till att leta galonis-dress till lillpyret, jeans till Tuva och lite annat smått och gott. Ska bli riktigt mysigt att få umgås med stortjejen en dag. Bara hon och jag. Och vi ska hitta ett trevligt lunchställe och äta gott!

Nu känns det som att det är dax för bingen. Natti, natti!!!!!

.


Kommentarer
Postat av: Katarina.S

Men ni kanske hittar en bättre Saab som nån som vunnit en massa pengar har ställt till bättre behövande :-)

2009-04-01 @ 23:00:12
Postat av: Helena

Måste oxå köpa galonisar.... Upptäckte när jag skulle ta på Agnes hennes byxor på dagis att det var stl 86-92 på dom!!!! Oj, då!

Dom gick ju på, om man spände ut dom allt som gick...

2009-04-02 @ 10:22:00
Postat av: Åsa

Katarina - Nä, hittade ingen bättre Saab, trots att jag letade:)



Helena - "Hittade" en fleecefodrad dress på Triconor. Verkar helt ok!

2009-04-02 @ 22:06:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback