Det regnar i Berlin

Ett riktigt skyfall skulle man kunna kalla det. Trist eftersom det skulle ha varit höjdhoppsfinal.
Hoppas verkligen att det är bättre väder nästa vecka. Då ska jag ju besöka staden och jag har ingen lust att skutta runt där i regnkläder....

I dag blev det en väldigt lättlagad middag. Pizza från Kaffestugan. Råkade beställa fel på en av pizzorna så nu har jag testat en ny. Med crabfish, musslor, sparris och lite annat. Den gick ner den oxå! =)

Tuvis är på kalas och ska sen sova hos en kompis. Och vi ska mysa i soffan och kolla på tv. Härliga fredag!!!!
Jag behöver helgen, för jag har slitit riktigt ordentligt i veckan!

Nä, nu ska jag släppa datorn och slänga ner mig i soffan!

Ha en trevlig fredagskväll!


.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback