En sorgens dag.....

Sitter här med en tung klump i bröstet....

Alla mina tårar, min kärlek och omtanke går idag till min vän som idag mist sin 3-årige son. En otroligt tragisk olycka inträffade idag vid lunchtid. Det är helt obegripligt hur fort livet kan förändras - på bara ett ögonblick, mitt i vardagen.

Jag känner ett enormt medlidande med de nära anhöriga, men kan förstås inte påstå att jag förstår hur det känns. Känslan kan man inte ens tänka sig - ens i sin vildaste fantasi.

Mina tankar är hos pojkens föräldrar. 

Vila i frid lilla barn...............


 

Kommentarer
Postat av: Jannike

Men snälla Åsa.... vad har hänt? Vem? Maila gärna om du vill....



KRAM!

Postat av: Jannike

Men snälla Åsa.... vad har hänt? Vem? Maila gärna om du vill....



KRAM!

2009-08-05 @ 02:04:45
URL: http://pyret07.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback