Gnägg!

Idag blev det ännu en häst dag. Härligt!!!

Ett par av hästarna behöver ridas lite innan stundande lektioner. Så idag har jag ridit både lite dressyr och en uteritt. Uteritten blev på min favvis och det var hur mysigt som helst. Och fint väder!!!

Snart ska jag åka till ridhuset igen. Men nu blir det inte till att skutta runt på någon häst, utan nu ska vi ha möte. Känner mig inte särskilt upplagd, men det brukar ju gå bra bara man kommer iväg.

Hade egentligen tänkt åka till staden i morgon men jag har ångrat mig. Känns som att jag behöver jobba nu, eftersom vi drar iväg på resa på onsdagkväll. Dessvärre håller precis allt mitt "fejs-smörja" på att ta tvärslut! Nåja, man får väl improvisera på nåt vis.... (VA???!!! Har du fotkräm i ansiktet...?!)

I morgon börjar skolan. Tuvis vill inte ha sällskap av någon förälder. Hon tycker att hon klarar sig så bra ändå. Och det gör hon ju oxå!
Jag ska följa med Brell på hennes allra första skoldag! Ska bli spännande värre!

Nä, nu ska jag snart iväg på möte..... Ses!

.

Kommentarer
Postat av: Malin W

Shit va stora barnen dina blivit. Gå själv till skola och skolstart. Ojnewojne.

Wille har tappat en tand idag, samma som han skadade i underkäken förra sommaren, han har bitit illa den två ggr nu så den blivit lös så han vickade loss den ikväll. Jag tror ju att han får vänta ett tag till på nästa tandfé men mäkta stolt är han ändå att ha en glugg. hihi

Fotcréme i fejan kanske inte är en så dum idé, är dom inte feta? Nä men du kanske hittar nåt på Arlanda?!

Kramisar Malin

2009-08-23 @ 22:25:18
Postat av: Åsa

Jo du Malin. Det är tur att man inte åren är längre för oss något äldre. Jag menar, tänk om vi skulle fylla år lika ofta som barnen....?!

Jag tror att jag avstår fotcremen i fejset... Men om jag provar så lovar jag att berätta om det var en bra eller mindre bra idé=)

2009-08-24 @ 13:16:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback