Packa, packa påse....

Så tog jag tjuren vid hornen och satte igång och packade.  Faktum är att det gick hyfsat (diplomatiskt uttryck?).
Jag konstaterade att jag hade faktiskt lite "festkläder" (definition: Kläder man normalt inte har till vardags. Därmed inte sagt att det är värsta festblåsan!).

Jag konstaterade även att samtliga "festkläder" är svarta!!! Men jag har ju köpt "Snö of Sweden" som jag hoppas kan hotta upp outfiten något...
Snygga smycken va'?!

 Halsband!Örongbling!

Tänkte packa lätt. Men icke! Det kommer att åka med diverse som åker hem oanvänt. Men sånt hör väl till antar jag....
Nåja, huvudsaken är väl pass, pengar och piljett! (som jag inte har packat ännu....)

.


.


Kommentarer
Postat av: Katarina.S

Jag har visst missat nåt under min frånvaro....vart ska du resa?

Svart är snyggt och användbart till allt!

2009-09-01 @ 15:07:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback