Vilka "moves" av Per....!

På racet träffade vi på den givna speakern, Per B. Han kom fram och pratade en sväng och helt plötsligt backade han några steg och sen visade han en liten stegkombination och sa: "Va! Det där trodde jag inte ens själv att jag skulle klara!" Ha,ha!

Allt för byn-gänget har börjat träna nu, men Per sa att han har inte så mycket att öva eftersom han mest snackar. Vi konstaterade tillsammans att han behöver ju inte ligga i hårdträning direkt för att klara det...=)

Han kom fram till mig, tog mig på axeln, och sa att nu fick jag "komma igen" igen. Antar att han tyckte att jag tillhörde en av AFB's hängivna fans när det begav sig....=) Inte helt fel dock.

Tyvärr vet jag inte om jag är hemma när dom har turnéavslutning här i Hammarstrand.... Men på nåt vis måste jag ju se dom!!!

.

Kommentarer
Postat av: Hanna

Ja, du måste vara med på Turnéavslutningen! Vi litar på att hammarstrand är redo...kram

2009-08-26 @ 11:39:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback