Dan före dan före dopparedan!

Hoo-hoo! Snart är det dags för Tomten att jobba. Själv är jag ledig den här veckan och det är superskönt! Nog för att jag drömmer om jobbet på natten, men på dagen känns det som om jag kan slappa.

I dag har jag stekt köttbullar och gjort coleslaw. Det sistnämnda fick vi vara snabba med att parkera nere i källaren för den var MYCKET god! Så god att risken fanns att den inte skulle finnas kvar till julafton...=)

Åsså längtar jag efter hästen! Förstås!
Det är en PRE-häst. Han är alltså född i Spanien. En skimmel. 7-år och sååååå fin....!
Ni lär få höra mer om honom, vare sig ni vill eller inte....

I morse ställde vi klockan och jag och Nellie gick till skolan. Bara för att konstatera att det var ingen skola idag. Även Nellies klass hade jobbat in den här dagen, och vare sig jag eller Kimpa har uppfattat det.
Nåja, man klev ju upp i tid då....

Nu står Tuvis och fixar fruktsallad. Vår efterrätt!

Ses och hörs!

.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback