Mätt i magen

Herrejösses så mätt jag är. Gubben gjorde en supergod paj, och till det blev det sallad och ett glas rött. En typisk fredagsmiddag. Härligt!
Barnen springer omkring och har så mycket energi att jag blir helt slut av att bara se på dom.
Egentligen önskar jag att dom ville gå och lägga sig så att jag kan lägga mig i soffan och bara slappa.

I går var jag på massage igen. Och det blev en halvtimme zonterapi. Jag var tydligen ovanligt frisk i kroppen och det låter ju bra. Däremot har jag problems med skulderpartiet och där gör det GRISONT!!!! Fick magneter satta i öronen, just för att behandla det onda i skuldrorna. När dom sattes dit så trodde jag att blodet skulle spruta - det gjorde ont! Men inte var det nåt vasst, utan det var bara punkterna i öronen som gjorde ont. Märkligt!
I vart fall hade jag big problems att prata i telefonen idag. Headsetet var helt uteslutet.
Satte på mig lurarna vid första samtalet, men kände direkt att det var inte ok. Huvudvärk som ett brev på posten. Sen blev det till att prata i den "vanliga" luren, men jag höll den så långt från örat jag kunde eftersom mina öron är VÄLDIGT ömma...!

Antar att det blir tidig kväll. I morgon måste man ju vara "fitt (?!) får fajt" och köra till Sundsvall. Ska bli otroligt spännande att se "prinsen"....
Tänk om jag blir hästägare.....  Precis vad man behöver när tiden ändå inte räcker till=)

Men hur var det nu... Jo, man ska leva i nuet och må så gott man kan medans man har hälsan och livet!

Kram på er! Snart är det jul!

.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback