Överväldigad....igen!

Måste säga att jag är helt fascinerad (och glad!) över alla grattishälsningar som dundrade in igår. På FejsB, mejl och SMS. Kändes nästan som att jag blev minst lika ihåg-kommen som när jag fyllde jämt!
Att man sen blev kallad "gammal kärring" av ungdomarna i stallet kan jag ta, eftersom det var med ett leende dom sa det=)
En av ungdomarna gjorde en seriös gissning på att jag fyllde 32! Jajjamensan!!!! Mera sånt!

Åsså gick det rätt bra för mig och Sune på ridbanan. Som vanligt sprätte han en hel del, men när vi hoppade banan så taggade han ner och det flöt på bra. Kul, kul!!!! (Hur ska jag klara mig utan ridning i flera veckor om jag opererar mig????)

Ja... jag sa ju det - att det skulle bli en bra dag!


.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback