Som ett barn som börjar 1:an!

Eller kanske snarare som en vuxen som "fått" sig en häst i julklapp..... kände jag mig idag!

Åkte till stallet och tänkte kolla läget lite inför torsdagen. Så ikväll fick jag stallnyckel och eget skåp. På skåpet står det nu "ÅSA" skrivet med spritpenna på silvertejp! Har aldrig varit så nöjd över mitt namn på silvertejp någonsin=)

Det kändes lite märkvärdigt faktiskt. Nu är man snart en av dom där "som har en alldeles egen häst".
Med tanke på att det är en dressyrhäst så kanske man måste börja lära sig att gå med näsan i vädret oxå?! NÄÄÄÄÄ, nu skojade jag förstås. Hoppas att det är en skröna. I alla fall om vi någon gång ger oss ut på tävlingsbanan.

Bara en dag kvar nu, sen bär det av..... Kuuuuul!!!!!

.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback