Dubbelpass!

Körde två pass i ridhuset ikväll. Tog och hoppade in i Tuvalisas grupp oxå. Det var hoppning och jag är helt såld. Sååå jäkla skoj!
Vi hoppar ju inte särskilt högt, tror att det låg på 70-80 cm i dag, men om någon hade frågat om jag ville prova hoppa 90 cm - 1 m så hade jag nog inte tvekat.

Andra lektionen red jag på Zacc igen. Den där arabkorsningen som jag blev lite småkär i förut. Nu är jag förälskad...=)

I mörrn är det fredag. Skönt!
Just ja, jag ska ju göra någon god mat då har jag bestämt. (Och Kvasthilda, jag ska försöka att inte äta så mycket... eller hur var det nu... just det - "försöka" skulle visst bort från meningen....:) )

Jag ska lägga in receptet på morotsmuffinsarna oxå.... men just ikväll orkar jag inte.... Någon som är baksugen? (Baksugen..????)

Nä, man kanske ska ta och softa en stund innan det är dax för bingen.

Natti-natti!

.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback