Ett litet tips bara...

...om ni tänker laga den middag jag gjorde idag.
Ta't lugnt med tabascon:) Det blev jättegott, men hyfsat starkt. Fast barnen åt utan att klaga direkt, men Brell drack ungefär 4 liter havredryck=)

I morrn drar vi till stugan. Ska bli skönt med lite semester. Har inte packat ännu, men det hinns nog.

Tog och duschade Diesel ikväll oxå (med Nellie som assistent...) så nu luktar han gott! Efter tvätten drog han runt som en virvelvind och gnodde sig mot mattor och golv. Passade på att stoppa honom i badkaret i pausen på "Let's dance", så naturligtvis missade jag när Magnus lyfte Tony Irwing. Attans! Kim och Tuva garvade hej-vilt och där stod jag i badrummet och undrade vad som var så roligt...:(

Äh, ska ta och duscha lite själv nu - jobbigt!

Måste komma ihåg att packa med datorn förstås....

Kommentarer
Postat av: beritdolores

Hej !

Tabasco ja, när vi var i Barcelona för några år sedan så hade jag med mig min svägerska, som är från Columbia och gillar stark kryddig mat..

Vi skulle där gå in och äta pizza på ett ställe.

Hon blev jättebesviken för att hon tyckte att pizzan var så djävla "dovven". Och hon klagade och jag skämdes som en hund, eftersom hon inte godtog denna smaklösa pizza.. Men så fick vi in Tabasco efter Amparos tjatande (och jag har inte haft tabasco i mitt kryddskåp förrän efter detta...) Och så "hällde" vi på denna flytande krydda över pizzan och det blev jättegott.... Så tabasco är gott och kryddstarkt ! och bra för matsmältningen...

Ha en skön helg,.från Berit

Postat av: Malin W

Tjena tjena mittmena.

Har precis kommit in efter drygt 4 timmar nere i Vinterparken. Häääärrrrrrrrrrligt!!!!

Hoppas ni får en bra vecka i fjällen.

Kramisar Malin

2009-02-28 @ 16:15:40
Postat av: Åsa

Berit - Alltid bra att kunna hjälpa matsmältningen på vägen:)



Malin - Tack! Vi ska ha det riktigt bra! Har redan börjat med god middag och ett glas vin och softning framför Melodifestivalen!

2009-02-28 @ 21:30:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback