Folkigt värre!

I dag hade jag faktiskt tre kollegor på jobbet så det var folkigt värre - jämfört med vad jag varit van de senaste dagarna på jobbet. Visserligen var det kraxiga kollegor, men har jag stått emot den förskräckliga sjukan så hoppas jag att jag klarar mig helt! (Dom funderar på vad jag är gjord av som inte drabbats....)

Kan säga att jag är väääldigt glad över att få kalla mig frisk (så frisk jag kan bli!) för det är tydligen en grym, grym förkylning med feber och man däckar totalt. Det vill jag ju inte ha!

Har precis ätit (lax å pottisar med god sås!) och nu ska jag ta och hoppa i plurret. Känner mig rätt slut i rutan efter allt arbete... (fast det är ändå ok!) och behöver ett varmt skumbad!!!

Kram!

.

Kommentarer
Postat av: Beritdolores

Hej !

Ja, va skönt och var glad att du sluppit förkylningen. Jag har gått och varit täppt i näsan i över 2 månader nu..Jag är skitless på det, får nästan panik över att det aldrig vill gå över...

Nej nu ska jag äta lunch....

Hej då.....

Postat av: Åsa

Ja, peppar, peppar....

2009-02-04 @ 18:16:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback