Kasst!

Ikväll tyckte jag bidragen i Melodifestivalen sög!
Ingen som "satte sig" och man sa - Ja, va bra! Slätstrukna låtar och tråkigt.... Nåja, det finns väl större bekymmer än att en deltävling i Melodifestivalen suger:)

Sitter uppe i stugan och mår gott. Barnen har precis slocknat och själv är jag oxå ganska trött. Vet inte om det är nåt mer på dumburken att kika på.

På Barnens Hus idag köpte vi ett pussel som jag och Tuvis började lägga ikväll, men inte hann vi lägga klart det. Så det var bara att packa ihop eftersom vi behöver bordet för att äta frukost i morgon.

Kanske man ska ta och borsta gaddarna och börja fundera på refrängen....

Kram!


.


Kommentarer
Postat av: Jessica

Jag gillade Agnes iaf=)

Postat av: Åsa

Jessica - Jodå, den var ok men inte super-duper direkt...

2009-03-01 @ 10:49:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback