Kyla...

Jag tycker inte om när det är så här kallt.... Idag är det -21 på morgonkvisten. På nåt vis längtar jag till sommaren när det bara är att dra på sig ev. skor och ge sig iväg. Inte täckbrallor, halsduk, mössa, osv.... Blä!

Igår bidde det kvällsjobb och kvällen flöt på snabbt så det gick bra. Väl hemma blev jag frusen och fick lite ont i skallen. Men idag mår jag prima igen!
Hamnade framför tv-spelet igår kväll. Jag har börjat spela Tuvas spel "På andra sidan häcken" (jo, det är inte direkt nåt vuxenspel - men kul ändå!) Tur att man inte är arbetslös för då hade man väl fastnat hela dagarna framför spelet. Det är ju lätt beroendeframkallande....

Nä, nu är det jobb (på dagtid) som gäller!

.

Kommentarer
Postat av: Katarina.S

Ja, runt 20 grader är alldeles för kallt!

Jag hoppas på att vi kan få lite snö här till sportlovet v.8, vore härligt att se ungarna, stora som små ha kul i snön och komma hem med rosiga kinder och dricka varm choklad.

När är det sportlov hos er?

2009-02-10 @ 23:53:34
Postat av: Åsa

Vi har sportlov v 10. Hoppas verkligen på milt väder och solsken!

2009-02-11 @ 08:34:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback