Nu så....

... har jag surat klart.
Men jag lägger mitt tidigare, försvunna, inlägg åt sidan (nån måtta får det vara!).

Vad har hänt sen sist?
Tja....

- Tuvalisa ramlade igår av sin ponny som snubblade i galoppen. Det gick rätt bra, men det finns naturligtvis roligare saker att göra...

- Roligare för mig - jag fick rida en privathäst i går. En arabkorsning som heter Zacc, och jag blev lite småkär faktiskt...:)

- Diesel har klippt sig. Dock inte som "helrakningen" i stan, utan han har fortfarande en del lockar kvar. Men rätt mycket hår åkte. Lika bra att kapa av en del eftersom hans hår, liksom resten av familjen, växer som ogräs.

- Vi försov oss litegrann i morse.

- Tuvalisa hade friluftsdag och jag fick jaga slalomskidor i Pålgård i morse:(

- Tuva har väldigt yrsliga föräldrar och som en följd av detta åkte hon på kalas idag utan paket...:(

- Jag har klarat ytterligare några nivåer på barnspelet på PS...:)

Vad händer framöver då?
Eftersom jag inte har kristallkulan här så kan jag inte se allt, men...

- I kväll blir det ett (?) glas vin!

- I morgon ska vi se Allt för byn på Storsjöteatern.

- På måndag måste jag kliva upp i grisottan (ska vi vinka till varandra då Maggan?!) för att åka grisflyget till Stockholm.

.


Kommentarer
Postat av: Maggan

Nej inte vinkar jag på måndag.Då sover jag förhoppningsvis i grisottan :) Ha de bra i huvudstaden!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback