Puls!

Antar att det var fler än jag som hade hyfsad puls under mixedstafetten (skidskytte alltså). Det var spännande som attan och det gick ju sketabra!!! Det är en grymt bra publiksport eftersom det inte bara gäller att kunna åka skidor utan även ha taktik och nerver i åkningen så att man lyckas få till bra skjut... Eh... ja, alltså att skyttet lyckas!

Idag vabbar jag. Brells feber verkar avta. Strax över 38 idag, men har haft kring 39 sen i söndags. Fast nu kommer hostan... Jippie kaei....:(
(Men det är rätt ok att kunna se skidskyttet och längdåkningen...=))

Fantastiskt väder ute. Solen skiner och snön gnistrar. Kallt dock. Men det ska bli mildare till helgen. Och snö sägs det. Behövs det verkligen mera snö..?
Ikväll lär det vara kallt i ridhuset, men överlevde vi förra gången så fixar vi det nog idag oxå. När Tuvis kommer hem från skolan ska vi baka en "avramlings-tårta" som hon får bjuda ridgruppen på. Det hör ju liksom lite till när man har fallit ur sadeln...

Nä nu måste jag nog ut med Diesel så han får lätta på trycket.

Kram!

.

Kommentarer
Postat av: Beritdolores

Hej !

Åh, tack för din fina recension av Allt för byn från premiären. Jag blir jätteglad och rörd av det fina du skrev och även om min sånginsats...Tack..

Men nog var jag nervös allt men jätteroligt..

Usch, jag skäms, men jag har inte tittat på någon sport, så jag känner mig lite "utanför" där, när alla pratar om det....

Ha en trevlig helg...

Kram från Berit

Postat av: Åsa

Som sagt Berit, det var absolut ingen smörning för att du läser bloggen. Det var fler än jag som fick ståpäls av din sång!!!

Nervös? Det såg proffsigt ut direkt!



Kram!

2009-02-20 @ 16:40:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback