Sova med fienden?

Inatt har jag drömt mardröm. Länge sen senast dock... Befann mig i nåt som liknade filmen "Sova med fienden". Inte kul alls!!! Vaknade, kollade på klockan och tänkte kliva upp. Men jag tittade som tur var ännu en gång på uret och konstaterade att jag sett väldigt fel... Ah! Slumrade om - utan mardrömmar den här gången.

I går var vi på bio. "Lassemajas detektivbyrå och kameleontmysteriet". Lite läskig (hade jag i alla fall tyckt om jag var barn) men mycket rolig! Och jag såg att "Män som hatar kvinnor" ska visas på Centrum den 11 mars. Kanske man ska kolla efter barnvakt.....

Just nu sitter jag och äter lunch, framför jobbdatorn. Egentligen skulle jag ha lättat på tung-gumpen, men... Käkar en god fetaost-sallad med köttbullar i. (Den måste ju göras lite matig...)
Inser att jag måste försöka stoppa i mig lite mindre av allt gott. Det är ju banne mig mars snart och snart vår och sommar..... Men jag har så ofantligt dålig karaktär. Hjälp mig! Hur ska jag lyckas?

.

Kommentarer
Postat av: alias Kvasthilda

Jag citerar:"måste försöka stoppa i mig lite mindre av allt gott." Jaha? Du tycker det är bättre att äta äckligt...?

Men visst, jag förstår ju vad du menar. ;) Ett tips är att börja med att ta bort det där "försöka" ur ovanstående mening.

Postat av: Katarina.S

Strunta i badsäsongen, det blir säkert ändå en regnig sommar.... Va?? Tycker du att jag är negativ?? Nej då, inte alls, jag försöker bara komma på egna ursäkter för att slippa tänka på sommaren och den hemska hettan...

2009-02-24 @ 12:37:57
Postat av: Maggan

Jag vill gå på bio!! Fixa barnvakt så går vi "allahopa"!

2009-02-25 @ 10:17:50
URL: http://mags.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback