Utmaning!

En utmaning som jag egentligen snappat åt mig alldeles själv. Mest för att se om jag klarar utmaningen... För i det här fallet är det verkligen en utmaning. Och ärligt talat -jag tror inte att jag fixar den....

Allt ska alltså börja på samma bokstav som ens eget namn... (Hur lätt är det när namnet börjar på Å?! Ååh!)

1) Vad heter du? Åsa (bra början!)
2) Ett ord på fyra bokstäver: Åska
3) Flicknamn: Åse
4) Pojknamn: Åke
5) Yrke: Åkare
6) Färg: Åder-blå...
7) Klädesplagg: Ålskinn?
8) Mat: Å....ååå....Åh, helvete va' gott!
9) Sak i badrummet: Pl..Åster...?
10) Plats/stad: Åbo
11) En orsak att vara sen: Ångest
12) Något man skriker: Åååååååååååååååååååååååååååh!
13) Film: Åsa-Nisse på jaktstigen (gissa vad mycket man kan få fram när man googlar...)
14) Något man dricker: Ålborg
15) Band: (Edin och) Ådal
16) Djur: Åsna
17) Gatunamn: Åkervägen
18) Bil: vrÅl-Åk ?
19) Sång: Å Karl-Gustav...
20) Aktivitet med mer än en deltagare: Åka buss?

Shit....

.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Bravo! Applåd

2009-02-23 @ 22:06:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback