Första dagen i resten av mitt liv....

För att ta udden av ett vackert "ordspråk" så är det väl egentligen så varje dag? Eller....?
Men i vilket fall som helst så har dagen flytit på bra. När väckarklockan ringde var det nemas problemas att kliva upp, barnen kom iväg till skola och dagis i tid och själv var jag på jobbet strax efter kl 8. Inte illa pinkat va'? Jag menar, jag har ju inte haft så många grejer att göra en och samma morgon på väääääldigt länge...:)

På jobbet gick det oxå bra (hoppas jag!) och det känns så jäkla roligt. Inkomst, trevliga arbetskamrater, osv. KANONAS!!!!

Hunden är nog lite sur över att inte ha matte hemma lika mycket, men han lever ett bra liv ändå tycker jag=)

Efter jobbet var det snabba ryck hem. I med käket och sen åkte jag och Tuvis till ridskolan. I kväll började även jag lektionsridning på allvar. Ska rida i lektionen efter dotra och det känns superkul! (Möjligen undrar alla ungdomarna i gruppen hur en gammal käring har hamnat där, men....) Har lite ont i kroppen idag men förhoppningsvis slipper man träningsvärk efter några gånger....

Nä, nu ska jag glo på dumburken innan det är dax att knoppa!!!

Kram!


.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback