Hundhjälp????

Jösses amalia vad jag har jobbat idag! Eller rättare sagt, vad jag jobbar! Förutom nu då. Känner att jag måste andas ett par minuter (äsch, nu ringer det...).

Ok, tecknade två försäkringar så det var ju värt samtalet:)

Nu har jag ett litet dilemma som någon kanske vill lösa åt mig...=) ?
Den 14 februari åker vi buss in och kollar på Allt för byn på Storsjöteatern. Bussen går kl 17:00 och hem direkt efter showen (hörde du Maggan?) vid ca 22-tiden.
Dilemmat.... Doggen!!! Någon som vill låna en liten söt, underbar amris någon timme? Eller åtminstone ta en prommis med honom?

Nåja, det löser sig sa hon som ..... ja, ni vet!

.

Kommentarer
Postat av: johanna

Nytt kort igen, fint!

Visst har du klippt dig igen?

Postat av: Åsa

Tack Johanna!

Det är inte ett nytt kort och det var ett tag sen jag klippte mig nu. Men vi ses ju inte så ofta direkt...:)

2009-01-30 @ 18:55:19
Postat av: alias Kvasthilda

Jaha, undrar om det är samma buss som vi ska åka med? För Sören sa att den skulle gå hem klockan ett.

Nå, vi kan således inte vara hundvakt. Synd, han verkar så sympatisk. :)

2009-01-30 @ 22:26:23
URL: http://aliaskvasthilda.blogg.se/
Postat av: Åsa

Jodå, Diesel är mycket sympatisk!



Det går tydligen en buss efter showen och en buss kl 1 för alla som vill partaja lite efteråt. Ska ni på efterfesten?

2009-01-31 @ 12:03:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback