Spagettiben...

Eller rättare sagt så känns det som att jag har en spagettikropp. Detta efter kvällens ridpass. Dressyr på hästen Tilda! Det var hästbyte idag och när jag kom dit var mina farhågor besannade - jag skulle ha Maksis. Typ, en seg, tjock (fast han ska nog se ut så...?!) häst. Men jag lyckades byta.... Hade mina nya, snygga ridbrallor på mig. Cool tant!

Ja, annars då? Som ni säkert märker så blir det inte lika mycket dravel skrivet nuförtiden. Alltså dravel blir det ju, men inte lika ofta!  Efter en dag på jobbet så brinner det i skallen och man är inte jättesugen på att sätta sig ner vid datorn när man kommer hem. Men eftersom jag gärna har kvar ett par läsare så ska jag fortsätta att uppdatera - jag lovar! (Med dravel förstås:))

Nu är det handboll på tv:n och riktigt spännande. Kim skyndade sig att koka te och göra sig en macka. Slog sig ner vid tv:n - och då ringer telefonen. En gubbe som han jobbat med long time ago som ringer ytterst sällan - men det händer. Och han pratar läääääääänge...... Snart har hela första halvlek spelats och Kim är fortfarande väluppfostrat trevlig i telefonen...=)

På lördag ska vi ha Nellie-födelsedags-middag här. Känns som att jag helt har tappat stinget. Har inte städat. Har ingen aning om vad vi ska äta. Har ingen större koll helt enkelt. Nåja, våra gäster är vana.....

Nä, nu ska jag glo på handbollen och sen blir det nog ett varmt bad! Måste ju tvätta av mig lite häst, så idag har jag en bra orsak till mitt dagliga plaskande...

.

Kommentarer
Postat av: Maggan

Jo minsann, Nellie hon bjöd in oss till "kalas" på lördag :). Hon var så söt (vad annars?) när hon var här igår. Andrea och hon satt vid datorn och kollade tjejgrejer, lika intresserade båda två. Det var skoj att lyssna på. Det ska bli mysigt att ses (Axel tyckte inte det var så kul att missa det hela...), och vi trivs hur det än ser ut och vad vi än blir bjudna på. Kram!

Postat av: Anonym

Tack för barnvakt... här hemma har det blivit ännu mera rödvin... "fniss"... Niclas kör till Kälarne i morron!!



Kram!

2009-01-23 @ 22:11:41
Postat av: Jannike

Alltså... det var jag, Jannike!!!!

2009-01-23 @ 22:12:16
URL: http://pyret07.blogg.se/
Postat av: Åsa

Maggan - Hälsa Ea och tacka för hjälpen! Och vi ses i mörrn. Synd att inte Axel o Adam kan vara med, men det blir en annan gång.

Ni får väl slå er fram i röran, och tugga i er "upp-stekt-gröten"...=)

Kram!

2009-01-23 @ 22:16:46
Postat av: Åsa

Jannike - Barnen har precis gått och kojat nu. Vi får väl se hur länge det dröjer innan dom sussar...:)

2009-01-23 @ 22:19:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback