Stadstur

Hade en rätt bra dag i stan. Strosade runt på affärer och tog mig äntligen tid att köpa två nya bh:ar (ytterst intressant att veta va'?!) och några trosor (ännu mera intressant?). Sen tog det stopp för min del. Jag hade förstås gärna sett att jag sprungit på nån tröja, ett par schyssta dojjor eller så, men icke! Det händer mig allt för ofta att jag bara hamnar på barnavdelningen istället....

Så oxå idag.... Det kryllade av tokreor på stan och på Lindex hade dom barnjeans för 69,50 !!! Nu törs jag inte köpa jeans till Tuva utan att hon är med eftersom det bör provas. Ibland kan hon nästan drunkna i samma storlek som hon normalt har. MEN... jag hittade glansiga pyjamisar för 49,50! Tokbilligt alltså, och barnen blev mer än nöjda.
Båda satt vid middagsbordet med jammisarna på och frågade om dom fick gå och lägga sig!!!!



Lillasyster har en förmåga att inte se riktigt navlad ut på foton - måste brås på sin mamma...?!

Hann med en snabblunch med Malla och det var trevligt! Hon var dock så eftertraktad på arbetet att hon var tvungen att gå och jobba igen sen. Vaddå, när man kan dra omkring på stan med mig istället???? Nåja...

När jag åkte hem såg jag tre älgar (på ett ställe). Jag saktade förstås ner, och vi glodde lite på varandra....

Väl hemma blev det snabbmat (schnitzel) och en prommis med doggen. Vi fick sällskap med en katt nästan hela vägen. Först ville Diesel förstås tokrusa, men med lite "dresserande" så blev det mycket bättre. Även om han fortfarande var vääääldigt sugen på att leka. Katten däremot gjorde allt för att retas. Sprang förbi oss i världens fart, stannade en bit bort och väntade tills vi gått förbi. Sen tokrusade den förbi igen...:)

Nä, nu har jag dravlat färdigt för idag. Vi ses i mörrn igen!

.

Kommentarer
Postat av: Malin W

Hej igen, ses även här.

Tänkte oxå göra räkningar men fastnade i facebook och nu ska jag ner i tvättstugan o hänga tvätt sen är det sängen.

Vilka sötisar i sina nya blanka pyjamasar. Hoppas dom inte glider ur sängen i natt, syrran gjorde det när hon hade en glanspyjamas.

Kramisar

2009-01-28 @ 21:52:55
Postat av: Ulrika

Det där lät ju som en over all helt ok shoppingdag!



Ha en bra dag idag med!

Postat av: Åsa

Malin - Ingen av barnen gled ur sina sängar inatt:)



Ulrika - Det var en helt ok shoppingdag:)

2009-01-29 @ 14:04:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback