Totalt hjärnsläpp!

Det bidde tilt i skallen på ridlektionen idag. Vi skulle hoppa en liten bana, inte alls avancerad på nåt sätt. Vad händer? Jo, jag hoppar ett hinder och sen blev det fel hinder. Ok, gör om bara. Hoppar ett hinder, och sen blev det fel IGEN!!!!
Jösses! Till slut blev det nästan rätt, men fel ändå.... Suck, pust, stånk!!!!
Tack och lov fick jag göra om hela banan innan vi slutade och det kändes bra. Då blev det i alla fall rätt väg!
Gissa vilken kuse jag hamnade på idag? Jo, Tuvis favvo - Nougat. Han är liten och söt och orkar bära gamla tanter:)

För övrigt håller jag tummarna för att jag ska klara mig ifrån den förfärliga förkylning som drabbat mina kollegor. Idag satt jag helt solokvist på jobbet! Resten var hemma och snörvlade och mådde dåligt. Huvva!
Men det gick bra idag ändå. Man kan ju liksom inte göra mera än man kan. Ingen kund klagade i alla fall på att dom fått vänta länge i telefonen.

Nu, ska jag nog gå och titta på Sverker. Eller i alla fall lyssna på vad dom pratar om. Det är om skador och hemförsäkringar..... Jobb alltså!

Ses!

.

Kommentarer
Postat av: Katarina.S

Men om du är ensam på jobbet så är det iaf ingen där som kan smitta dig :-)



Kram Katarina

2009-01-29 @ 23:57:24
Postat av: Åsa

Katarina - Nä, men jag umgicks ju med sjuklingarna när dom började att snörvla... Huuu!

2009-01-30 @ 15:04:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback