Utmanad...

Jag brukar ha lite svårt för att uppfylla "kraven" när man blir utmanad på bloggen. Men nu har jag blivit utmanad av Jannike och jag ska försöka klara av det den här gången...:)

Regler: Bloggaren skriver 8 fakta/(o)vanor om sig själv. Den som blir utmanad skriver ett eget blogginlägg om sina 8 fakta/(o)vanor. I slutet av inlägget skriver du 8 (eller minst 4) personer som du utmanar.

Ok, here are the results of Åsa Roos... (Läs och häpna? Eller kanske bara gäspa?)

1) Jag har emellanåt ett riktigt ruttet morgonhumör...
2) Jag äter gärna korv till pannkaka!
3) Så fort jag kommer hem från jobbet brukar jag hoppa ur jeansen och i mysbyxor/långkalsonger (antar att min man tycker att jag är extremt ärtig här hemma....)
4) Jag svär för mycket.
5) Jag löser alltid korsord när jag badar (i badkaret alltså....och det är ofta!!!)
6) Jag har druckit champagne och åkt limousine med Per Gessle och Marie Fredriksson!
7) Jag skulle gärna vilja läsa Stieg Larssons 4:e bok.
8) Jag har aldrig bytt däck på en bil.

Inte helt lätt att komma på nåt så där rakt upp och ner, men det var i alla fall det jag kom på nu...
Men den egentliga utmaningen är ju att utmana vidare... Ser att många av de bloggar jag läser redan har fått utmaningen...

Jag lyckas komma på dessa:
Marja - Som behöver uppdatera sin blogg - för jag vill läsa!
Ulrika - En bloggare som nämner allt från gardinuppsättningar, Telia-problem till gamla tidningar i ändan! :)
Johanna - En brud som verkar ha bra svar på såna här utmaningar:)

Sen tog det stopp....
Säg att det räcker.....

.


Kommentarer
Postat av: Jannike

Men du??? Limo - med Per och Marie???? Det får du utveckla - ett spännande blogginlägg kanske??? ;-)



KRAM!!!



Postat av: alias Kvasthilda

Hehe, jag har också mysbrallor hemma... :)

2009-01-31 @ 23:24:04
URL: http://aliaskvasthilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback