Näpp!

Trodde jag....  Att jag skulle kunna avlämna en lång härlig rapport med många bilder.....
Men, nej! Mitt SIM-kort till internetanslutningen ville inte vara med längre. Alltså skickas ett nytt på posten vilket innebär att jag kommer in på internet i början av nästa vecka..... Suck! När man laddat för att skriva.

Vart jag är nu? Jo, på Holiday Club. ("Håll-i-dig-klubb") Vi har än en gång lagt slantar på att plaska runt i poolerna. Jag tycker inte alls att det är värt pengarna, men barnen ääääälskar det. 
Nu har vi klämt i oss en korv och ska väl kika lite hastigt på Åre. Kanske hittar jag ett par solglajjer - stort behov föreligger nämligen. Och jag såg att det var REA nu.

Farfar är hemma i stugan och där har vi lämnat Diesel oxå. Hoppas att dom kommit bra överens=)

Nä, nu är det inte läge längre att sitta här och "videofilera" (var det så det hette, typ....?). Men då vet ni att det  lär tyvärr dröja innan jag lyckas komma åt en fungerande dator....

Kram så länge!

.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback