Det blev enkelt!

Eftersom jag uppträder allmänt förvirrat, och istället för att rensa jordgubbar hamnat framför datorn, så står nu min käre make i köket och fixar jordgubbarna. Jag ska ändå rycka in om en stund tänkte jag... (när det mesta är rensat redan?).

I dag har det varit grym värme igen. Fast nu verkar det som om det är annat väder på gång. Förhoppningsvis lite regn och kanske blir det åska oxå. Inte helt populärt av alla i den här familjen dock.
Som vanligt tillbringade vi eftermiddagen på Koppelhällan. Barnen låg i plurret 3 timmar i sträck. Ja, förutom när vi var och köpte glass och kaffe då.... Hade najs sällskap av semester-Malla o Wi.

I morgon måste jag komma ihåg att lämna in bilen. Det är inte helt lätt att hålla koll på tider nu när man är tokledig och helt dagavill...... Tur man har fina Filofaxen=).

Nä, ut i köket och rensa var det ja....

.


Kommentarer
Postat av: Malin W

Dagens tips.

Om det skulle vara så att du glömer bort att läsa i filofaxen så kan du ju alltid ställa in en påminnelse i mobajlen.

2009-06-30 @ 20:53:07
Postat av: Åsa

Smart Malin! Det är faktiskt redan gjort, men risken är att jag befinner mig på helt fel ställe när påminnelsen poppar upp...

Men jag tror att jag ska fixa det viktigaste i alla fall...=)

2009-06-30 @ 21:38:29
Postat av: Katarina.S

Efter så här många soldagar kan det vara skönt med en eller två dagar med regn och åska, det är så härligt att vara inne och kura med en film eller något spel en sån dag, höra hur regnet slår mot rutan och hur åskan smäller och mullrar.

Jag tycker att det är lite magiskt kusligt, man är inte så stor då...



Du glömmer väl inte att lämna in bilen???

2009-07-01 @ 00:53:48
Postat av: Åsa

Katarina - Det bidde knappt nåt! Några droppar regn och några åskknallar.....

Regnet hade nog behövts!

2009-07-01 @ 19:50:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback