Faran över...

Som det känns nu så kan vi andas ut. Blindtarmen får sitta kvar ett tag till....
Både jag och Kim hade en riktigt "bad feeling" i går kväll och vi sa att om Brell skulle ha ont i dag oxå så skulle vi försöka få komma till stan på undersökning.
Men i morse kommer Nellie hoppandes jämfota (vilket inte funkade igår!)..."JAAAAA! Jag mår bra och har inge ont i magen!!!!" Härligt!
Jag bestämde mig ändå för att stanna hemma med henne idag. För "observation". Jag googlade en hel del på fenomenet blindtarmsinflammation hos barn i går och det kan gå fort om det mot förmodan ändå skulle vara den lille rackarn. Barns symtom är ju inte alltid klockrena heller... Så jag ville verkligen ta det säkra före det osäkra!

Vi har varit både på mitt jobb och på ICA en sväng. "Jaha, är du ledig idag?"  "Nä, jag vabbar. Visst ser hon sjuk ut?!" Piggare unge får man leta efter känns det som=) Fast nu äter hon lunch framför tv:n (jo, man får det vid vissa tillfällen...) och kanske dormar vi av i soffan på en siesta igen sen.

I vart fall är det skönt att pyret mår bra, och kan gå upprätt igen!

.


Kommentarer
Postat av: Jannike

Skönt att det inte tycks bli någe mera:-) ´Krama den pigga lilla sjuklingen!

Postat av: Åsa

Tack Jannike - det ska jag göra!

2009-06-04 @ 08:53:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback