Itusågad kanin igen!

Hu, så det låter egentligen.... Men som ni vet så pratar jag om ett barnprogram (ja, faktiskt!).
I kväll fick vi se trollkarlen Daniel Karlsson & hans kanin på tv igen. Visserligen en repris (eftersom Tuva konstant berättade vad som skulle hända vid varje trick.....), men lika imponerande ändå.

De är såååå irriterande att inte se/förstå hur det går till. Ett trick fick jag en snabb "å-nu-tror-jag-att-jag-vet-hur-han-gjorde!". Men det bevisade han snabbt att så var inte fallet.... Suck!

Om jag så skulle öva varje dag i 70 år så skulle jag inte ens vara i närheten.


Ja, om ni undar varför detta "barnprograms-inlägg" dök upp så är det ju bara för att jag och Daniel är ju nästan kompisar efter vår tidigare konversation i julas. Ha,ha! (Liiiite får man väl överdriva va'?!)




Kommentarer
Postat av: Daniel Karlsson

Roligt att du fortsätter att titta! Klart vi är kompisar! :o)

De nya programmen blir bara bättre och bättre enligt mitt tycke.

Snart åker jag ner och spelar in nya program! Om en vecka närmare bestämt :o)

Hälsa Tuva!



Kram

Postat av: Åsa

Halloj Daniel!

Så kul att höra ifrån dig igen!

Härligt med nya trolleri-konster. Vi kommer att sitta flintskalliga här (eftersom vi sliter vårt hår i förundran över hur tricken görs...) och kolla på dig.

Lycka till med de nya programmen. (Kanske man kunde få följa med i nån resväska och smygtitta hur du gör...?!)

Jag ska hälsa Tuva - hon kommer att bli mycket glad!



P.S Kommer inte in på din blogg...?!

2009-09-24 @ 21:59:46
Postat av: Daniel Karlsson

Hej igen!



Det låter toppen det! :o) Roligt att ni tycker om det!!



NU ska du nog kunna kika in på bloggen misstänker jag?



Postat av: Åsa

Tackar! Nu funkar det!

Trollade du?....=)

2009-09-25 @ 21:41:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback