Sovmorgon!

Äntligen lördag (igen!!!) och Brell och jag tog oss en skön sovmorgon. Sen blev det grötfrukost:)

Hittills har jag hunnit klippa gräsmattan och...öh.... Hmmmm, inte så mycket mera ännu......
Lånade Kimpas hörlurar med radio när jag klippte, och det var "Mammas nya kille" på P3. Det programmet är askul. Precis min typ av humor=) Och mycket bra musik oxå!

Kimpa lär behöva åka på vedbacken och fixa lite. Nellie har kompis hemma och Tuvis är hos en kompis.
Vad vi ska hitta på sen i eftermiddag är fortfarande oklart, men jag antar att det blir nåt i alla fall.

Ska nog dra till Birsta på tisdag. Ska försöka få med mig Tuvis oxå. Hon behöver ju liksom kläder till avslutningen. (Varför kommer man alltid på det i sista sekunden??) Det blir nog även inköp av en ridhjälm till mig (den jag har är sen sent 1800-tal tror jag...), dressyrspö (att använda på häst - funkar nog inte så bra på barn...?!) och en studsmatta.
Jo, jag har fallit till föga för denna "leksak". Den är ju faktiskt nyttig och barnen har hoppat en del och verkar fixa det rätt bra. Vi ska dock ha ett skyddsnät.

Den här blir det nog. Undrar om jag kommer att tordas hoppa......?

SKYDDSNÄT 14'

Kommentarer
Postat av: Helena

Måste också ha en ny ridhjälm....

Kan det vara så att man möjligen får större huvud efter man fått barn??????

2009-06-08 @ 19:24:15
Postat av: Åsa

Vette katten - men min hjälm började förfalla rent bokstavligen, eftersom "luddet" började lossna. Annars har mina fötter däremot blivit större efter barnafödande....

2009-06-10 @ 12:39:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback